یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

یه دخی شاد

آدمک آخر دنیاست...بخند

توجه توجه

توجه توجه
بی مقدمه میرم سر اصل مطلب
دخی شاد بنا به دلایلی بسته شد
ممنونم که این مدت باهام بودین
با نظراتتون انرژی دادین
امیدوارم یه روز بتونم برگردم و دوباره ادامه بدم
تا اون روز
----> آدمک آخر دنیاست...بخند...!


پشت صفحه


استاد داشت تعریف میکرد:
داشتم برگه ی یکی از شاگردامو تصیح میکردم دیدم نوشته:
جواب پشت صفحه!
ما هم رفتیم پشت صفحه دیدم نوشته:
اگ بلد بودم همونجا می نوشتم 

سوال

یکی پرسیده :
یه سوال!

نوترون چطوری خواص فیزیکی اتم رو تغییر میده؟

 


حالا کامنتا :

- با نیت پاک و خالصی که داره
-با توکل بر خدا
-شارژ ایرانسل بش میده
-با تن تاک دیگه
-سلام طولانیه اعصاب ندارم
-به سختی!
-جیمی تونرون؟خیلی کارتونه باحالیه

قالیشویی

سخت است
میان هق هق شبانه ات
زمانی که دلت از همه گرفته و احتیاج به مرهم قلب داری
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یهو اس ام اس بیاد:
قالیشویی کاظم اوقلی شعبه دیگری ندارد !

طلاق


از برادران راهنمایی و رانندگی

عاجزانه تقاضا دارم

جوووون مادرتون این عکس هایی که کمربند نبستم رو تکی بفرستین دم خونه

نه با عکس بغل دستی!!

زنم داره طلاق میگیره!!

مییییفهمیییین طلاااااق !!

قنداق


میدونید چرا هر چی نسل میگذره بچه ها پررو تر میشن؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چون قنداق نمیشن!
بچه که قنداق بشه و دستو پاش بسته باشه از همون اول معنی اطاعت رو میفهمه …

من متخصص کشف هستم

هیتلر

هیتلر هم سن و سال من بود ، فرمانده ی ارتش بود
اونوقت من با خودم میگم کاش بند نافم رو قطع نمیکردن حال ندارم غذا بخورم

مورد


ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ پسره رفته خواستگاری
بعد با اجازه ی عروس و داماد ،خانواده هاشون رفتن تو اتاق با هم آشنا بشن!

هوشش:|

ﺍﺯ ﺧﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﻤﯿﺎﻡ ﭘﺎﯾﯿﻦ !
ﭼﻮﻥ ﺧﺮﯾﺪﻣﺶ ﻭ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺮ ﺷﯿﻄﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺧﺮ ﻣﻨﻪ ..!!! ﻣﺎﻟﻪ ﺧﻮﺩﻣﻪ ...!!!!!
ﻫﻮﻭﻭﺷﺸﺶ

چراغ تونل

دختره داشته رانندگی میکرده میبینه تابلو زده قبل از ورود به تونل چراغها را روشن کنید.

میگه یا خدا من از کجا بدونم چراغهای تونل از کجا روشن میشه!

 


اعصاب

 به راننده تاکسی میگم: مسیر آخرتون کجاست؟
 
برگشته با حرص میگه:
 
خونمون، میای؟؟؟ 
 
ملت اعصاب مصاب ندارنا...

تتل

فکر کن از برنامه نود زنگ می زنن با تتلو حرف بزنن،
تتلو گوشی رو برمیداره میگه: الو سلاااام من هنوزم مثل قبلناااام-
مطعنن شبکه سه برای همیشه قطع میشه
!

چکمه:))



الان یه طوری شده دخترایى که چکمه خریدن بیشتر از کشاورزا، چشم و امیدشون به آسمونه
خدایا هیچ امیدی رو نا امید نکن

عروسی

ملت جوری دارن تندتند عروسی می گیرن که

 

انگار بعد ماه محرم و صفر دختر گیر نمیاد

شکیرا

به سلامتی شکییرا که داره بچه دومشو از پیکه به دنیا میاره بعد تو پیجش نوشته :
اگه روزی قصد ازدواج داشتم پیکه بهترین گزینه است
.
.
.
.
.
.
زوده شکییرا هنوز زوده...

با جوونیت بازی نکن واسه این تصمیمات حساس عجله نکن بخدا زوده

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺁﺭﺍﻳﺸﻲ ﮔﻔﺘﻪ ﻻﻙ ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ، ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﺻﻞ؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ ﺭﻫﺎ ٢٢ ﺗﻬﺮﺍﻥ ...
آخرین آماری که ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺩﺍﺷﺘﻴﻢ ، ﺑﻨﺪﻩ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﮐﻤﺎ، ﺗﻮ ﺑﺨﺶ ICU ﺗﺤﺖ ﻣﺮﺍﻗﺒﺘﻬﺎﻱ ﻭﻳﮋﻩ ﺑﺴﺘﺮﻱ ﺑﻮﺩ

:))) ارسالی ا محسن

رفتم به بهشت و نامه ام امضا شد

پاداش محبت علی پیدا شد

از لطف خداوند همان بدو ورود

بین دو سه حوری سر من دعوا شد !!!!

بازم اکتشاف

میدونید چرا خرس های قطبی بی سوادن ؟؟؟؟؟

.

.

.

.

چون اونجا همش برف میاد مدرسه ها تعطیله !!!

منتظر اکتاشافات جدید اینجانب باشید

فردامدارس تعطیل

ﭘﺴـﺮﺍ ﺑﺎ ﻓﺤﺶ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻬـﻢ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺻﺪﻗـﻪ ﻫﻢ ﻣﻴﺮﻥ

ﻭﻟﻰ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺎ ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺻﺪﻗﻪ ﺭﻓﺘﻦ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﺑﻪ ﻫﻢ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻥ . . .

.

.

.

.

از بس بحث سنگین بود مدارس فردا تعطیل شد ^_^

مرد

دیروز آن مرد آمد، آن مرد با اسب آمد، گفت:


ضعیفه غذا حاضر اسـت؟؟


امروز آن مرد آمد، آن مرد با پراید آمد، گفت:


عشقـم غذا حاضره؟


فردا آن مرد می آید، آن مرد با پیشبند میاید، میگوید:


عجقم غذا چی درسـت کنم!

چگوارا

میگن چگوارا یه برادر داشته


به اسم چخوشمزه خخخخ

پرورش روباه

دیروز با دوستم صحبت میکردیم قرار شده با هم شریک بشیم یه مرغ داری بزنیم


  امروز صبح داییم  فهمیده ؛ مسیج داده که

خدا شاهده اگه شریکم نکنید میام دیوار به دیوارتون پرورش روباه میزنم

قاضی

یک وکیل برای دفاع از مردی که متهم به سرقت بود دفاعیه جالبی را صادر کرد :
موکل من فقط دست خودرا داخل پنجره ی خانه ای کرده و چند اشیا بی اهمیت را برداشته است .واقعا این عدالت نیست دست او که خود او نیست پس چرا برای مجازات یک عضو بدن همه ی عضو بدن باید مجازات شود !!!!!
قاضی که بسیار مجرب و کارکشته بود در جواب این وکیل میگوید :
بیان خوب و درستی است . من هم باشما موافقم پس من دست او را به یک سال زندان محکوم میکنم حال خود او میخواهد با دستش باشد یا بدون دستش !!!!
در ان لحظه متهم دست مصنوعی خود را روی میز گذاشت و رفت !!!!
در ان لحظه قاضی داد زد:
ای تو روحت

دمپایی

اسمش دمپاییه ...

ولی اصلا دمه پا نیست !

دور ترین نقطه دستشویی پارک شده .....

نمیدونم نفر قبلی بال بال زده تا دم در؟!!!؟

فشار

تنها کسی که از صمیم قلب به من گفت I LOVE YOU عروسکم بود ،

اونم باید فشارش میدادم تا بگه میفهمی ؟!

تحت فشار بود که گفت

فانتزی

همیشه از بچگی یکی از فانتزیام این بود ک

وقتی اتاقم تمیزه مهمون سرزده بیاد

شیطون

مرد: این لباسا چیه دوباره رفتی خریدی؟!

زن: آخه باز شیطون گولم زد گفت بهم میاد!

مرد: مگه نگفتم هروقت شیطون داشت گولت میزد بگو دور شو، دور شو؟

زن: گفتم، ولی میگفت از دور خیلی بیشتر بهت میاد …!

 

دسمال

دیدین تو فیلم ها میرن رستوران گرون و شیک بعد با هم دعواشون میشه

 غذاها رو همینجوری ول میکنن  میان بیرون؟؟

وااالا من با دوستام فلافلی هم که میریم

همه سس ها رو خالی خالی میخوریم

بعدشم جعبه دستمال کاغذی رو ور میداریم  :|

شوخی

شوخی کردن رو اولین بار خودخدا با آدما شروع کرد، اونجائی که فرمود:
برای شما همسری آفریدیم تا در کنار آن "آرامش" بیابید!!!

گوریل


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺮﻧﺰﻩ ﮐﺮﺩﻩ رژ گونه برنز زده ٬ ﺭﮊ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼ ﺯﺩﻩ ، ﻣﻮﻫﺎﺷﻢ ﺭﻧﮓ
ﺳﺒﺰ ﮐﺮﺩﻩ؛
ﺷﺒﯿﻪ ﺩﻓﺎﻉ ﺁﺧﺮ ﻧﯿﺠﺮﯾﻪ ﺳﺎﻝ ۹۸ ﺷﺪﻩ !
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :

ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎ ﻣﺎ ﺑﺎﺷﯽ / ﺑﺎﯾﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎﻻ ﺑﺎﺷﯽ !

 


ﺁﺧﻪ ﺯﺍﻣﺒﯽ !!!

ﮔﻮﺭﯾﻞ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺟﻨﮕﻞ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻩ